"That's a lie!"

CATEGORY | I have feels
2015-05-24

Tänkte dela med mig av något personligt. Behöver få lite utlopp för känslor ibland och då skriver jag av mig. Jag har inte sagt detta innan men det är så skönt att få ut det i universum. Jag drunknar i mig själv annars. Finns lite mer på poeter.se! Här är mitt senaste utlopp.
 
Ensam, det var jag inte för en vecka sedan
Någon gång i timmen höll han mig sällskap
Ord på print kan göra en lycklig flera gånger om
En liten signal. Han tycker jag är fin
 
Låt dig inte luras igen
Allt är för bra för att vara sant
Han kanske är genuin
Du låter dig luras igen
 
Jag kramar kudden
Som att den skulle kunna hindra
Tystnaden ekar bland fyra väggar
Signalen och hans namn har inte synts på en vecka
 
Rör dig själv med stängda ögon
Försöker skapa en sensation
Han ville ju var här så gärna
Det var en lögn
 
Nu är det bara jag och hans ord på print
Han mena dem då
Jag lurar mig själv, en tom sensation
Han tyckte jag var fin
 
Konversationen är kvar
Hans ord på print är kvar
Du förstörde något bra igen
Signalen och hans namn har inte synts på en vecka

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: