2014, PART #2

CATEGORY | Daily
2015-02-15

Här kommer del #2 av mitt gångna år.
När jag kom hem från semestern kom min vän Bella som numera bor i London över till mig och vi mös hela kvällen.

Vissa sommardagar körde jag och Jessica 'tunga' gympass.

Jag började få lite form och solbrännan var på plats!
Sena sommarkvällar gick jag ner till stranden med lillskiten.
Dagen efter gick jag och personen och träna.

Min första dag i Göteborg. Jag njöt av en kopp choklad i väntan på bussen hem från jobbintervjun.
När man väntade på svar från jobbet var man hemma om och spenderade så mycket tid med personen, lillskiten och resten av familjen som man bara kunde.

Jag fick svar från Göteborg. Jag fick jobbet! En sista middag med ett par vänner var väl självklart!
Jag flyttade in med denna vännen i Göteborg.

Min vän Yonas jobbade på Pinchos, klart man skulle äta där då!
Ibland följde vänner med och åt där med en.

London kom besök med sin bög som hon pluggar med.
Man åkte hem om och träffa släkten för lite kräftskiva.

Mamma och jag på kräftskiva.

Självklart passade man på och träffa personen när man var hemma om.

Min första sushi i Göteborg.
Ibland var det lugnt på jobbet.

Personen och Sophie kom på besök, då blev det middag med mina nya pärlor här i Göteborg.

När familjen kom på besök i Götet så blev det middag på Taverna Averna.
Och en runda på julmarknaden på Liseberg.

Man åt lunch med vänner från jobb.

Klart man ska få en makeover när man flyttar till en större stad! Ny garderob på G!
Julfest på jobb, klart man ska göra sig i ordning då!

Vissa dagar efter jobb blev det bio och under reklamen kan man powernapa.

Guilty pleasure är carbonara ur en bunke och Grey's Anatomy.
Fina kollegor.
Mat utan anledning. Såklart.

Julen närmade sig, julmys med London.

Jag flyttade till denna sötnosen från jobb. Hemlös 101.
Ibland görs det äggtoddy.
Personen och jag shoppar på mellandagsrea.

Personen och Naomi.

Bara för det är nyår ska man väl inte skippa gymmet?!

Gott nytt år firades med Personen och hennes sambo. Det kan inte bli bättre.
 Sen hade natten passerat och ett nytt år hade börjat. Sophie signar ut från sitt nyår. Belåten.
 
Här var väl mitt 2014 i stora drag. När jag skriver detta är det Februari 2015, nyligen arbetslös och exalterad inför nya äventyr!

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: