2013, PART #2

CATEGORY | Daily
2014-03-02

Här kommer en liten fortsättning på min summering av 2013.

De sommarkvällar jag var ledig så myste jag med en kär kollega och vän. Vi tog många glas vin under stjärnklara sommarnätter.
När jag fick sluta på Stream så tog jag sommarlov och bara njöt i solen långt in på kvällen med Fröken Tamm. Vi sola och bada från morgon till kväll. Vi drack vin, åt ost, åt persikor, åt vattenmelon, pratade och bara njöt. Hade jag fått bestämma hade jag kunnat stanna i den veckan forever. Den solveckan bestod av de ovanstående på repeat hela veckan ut.
Jag fick se en fantastisk artist på festivalen med en av mina bästa vänner.


Jag engagera mig ännu mer åt träningen tillsammans med Amanda. Ett tidsfördriv jag kunde vara stolt över. Dansstudion vad mitt favoritställe.
Sensommaren gav mig inspiration till att leka med ljuset. Jag mådde bra, jag kände mig kreativ.
Jag åkte ner till Fredrik och Philip i Malmö och festa bort min ångest.
Jag hade mysiga fikastunder.
Jag hostade middagar med frukostbuffé dagen efter. Fantastiska vänner som sällskap.
Jag var med på Julgalan och träffade fantastiska människor.
Jag hade mitt årliga julmys med Bella.
Jag spendera mycket tid hemma hos Amanda och Jocke. Vi spela en del. Hur många skärmar igång samtidigt? Tror vi stod för majoriteten av Helsingborgs elkonsumtion den kvällen.
Jag gjorde och drack min första äggtoddy. Det var fantastiskt.
Jag firade nyår på hemmaplan och började nya året med att lova mig själv att bli ett ännu bättre jag! Lägga allt som är bakom mig, bakom mig och inte kolla bak igen. Bara se och röra mig framåt.
 
Med detta knyter jag ihop säcken för 2013 och låter minnen vara minnen.

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: