IKEA EKIPERAD

CATEGORY | Daily
2013-03-20

Så det blev en Western Digital Scorpio Blue 5400RPM 1TB. Säger mig ungefär ingenting..?!

(Haha, eller jo, lite, supertönt på deltid..).
 
Hur som helst så hoppas jag att få hem denna godbiten så fort som möjligt och får den installerad och fixad på nolltid! Man inser hur handikappad man är som Art Director och formgivare utan dator. Alla jobb, CV och annat skit som man har tillgång till tar man för givet när man har det. Jag har aldrig älskat min iPhone såhär mycket! 

Utöver mitt obsessive shoppande på IKEA för pengar jag inte har

(Jag fungerar såhär, när jag börjar bli pank och känner att jag måste spara lite och kanske göra upp en tillfällig budget.. då handlar jag. Jag handlar massa småskit för att dämpa ångesten av ekonomisk självutplåning. Bra där Lelix, verkligen. B-R-A!)

så var jag på ett rekryteringsmöte idag för företaget Stream. Om jag har tur så tycker dem att min intervju gick lika bra som jag tyckte att den gick och jag får komma in på en intervju till! Håll tummarna!

Här kommer även lite bilder från mammas och pappas dator, tagna våren - sommaren 2011. Ni kan gärna ge tillbaka min sommarfärg, jag är gulgrå nu. Som en kines. Inte bajsbrun. Gulgrå. Kul. Verkligen. Ni kan även se hur totalt normalfuntade och min kusin är. Tummen upp på att alla hjärnceller är kvar.. *host*!

Nu blir det ett glas vitt i mina nya fina vinglas, en kopp te, sängdags med mina nya kuddar från IKEA, tidningar och lite musik (jag får fota och visa mina inköp från IKEA när jag fått igång min dator igen). Hur har er vecka varit? - Kraschat hårddiskar, krossat två vinglas, enorm ångest över att det snöar.. igen.. och rivit en hylla ni med?

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: