Delirious

CATEGORY | Daily
2013-03-25

Så mötet gick bra, jag sket inte på mig men jag kissa typ tre gånger på en kvart. Efter en timmes lång intervju som var mer än mycket trevlig så känner jag mig nöjd!

När jag kom hem fick jag en mental urladdning och jag hade inte blivit förvånad om brandlarmet hade gått på grund av att min hjärna gick på högvarv och lukta bränt.

Efter en supernap på sängen tog jag tag i min lättja som är lika hög som ett crackhead på crystal meth. Dagen till ära, jag gjorde våfflor till efterrätt. Vispade även grädden själv, kände mig ambitiös. Nu har jag störst runkmuskel på gymmet. Hur ska jag förklara detta? Säga att jag vispa grädden får ju en helt ny mening nu. "Men jag vispa verkligen grädden för hand!". Skaka även rumpan till Clique under tiden jag gjorde våfflor, syrran trodde jag hade tappat det.

Nu ska jag ligga i matkoma och kolla klart på de senaste avsnitten av Shameless, hur har er dag varit?

(Och, btw, Robin! Jag har två våfflor över, kom ner och börja deffen med lite våfflor! Haha!).


THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: