2

CATEGORY | Daily
2013-03-06

Så i tisdags kom en kär vän hem till mig innan hon åker tillbaka till Hamburg. Fick fina födelsedagspresenter och lite kvalitetstid med henne. Kommer sakna henne när hon är borta!

Idag vakna jag med lite ont i halsen så jag gjorde min dunderkur och blanda kokande vatten med honung och citron, felt amazing! Senare på dagen tog jag en tur ner till Lund och träffa en annan liten filur, vi tog en promenad i solen och mata ankor i parken. Pensionärigt. Jomenvisst.

Efter en lång men mysig dag ligger en sleten kille hemma och har nostalgi med Yu-Gi-Oh! P-i-n-s-a-m! Nu ska jag nog nanna kudden! Godnatt!


THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.
Posted by - Felep

Så jäkla skönt med sol<3 no mo' snow!!

Svar: <3
Lelix

2013-03-07 | 20:35:01

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: