Makes me feel like I can't live without you..

CATEGORY | I have feels
2013-06-16

Har alltid vetat om att prata är bra, ger en perspektiv, får en att sätta sig in i den andres huvud, se det från deras håll. Samtidigt är jag väl rädd för att mina tankar inte kan ta form i ord och allt som kommer ut är diarré i muntlig form. Senaste tiden har varit tuffare än vad jag trodde den skulle vara. Vilja lämna mina egna skor och bara gå i andras har väl varit lite av ett behov (god forbid att mitt offer inte har ett par snygga skor).

Börjar bli trött på att låtsas som att allting är okej men jag är för rädd för att ändra på det. Helt ärligt borde jag sluta bry mig. Samtidigt kan jag inte det, är det verkligen någon jag tycker om så bryr jag mig. Alldeles för mycket.

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: