The Sims 4

CATEGORY | I want it so bad my vagina hurts
2013-08-28

Lyckades komma över dessa klippen vid frukostbordet idag. Jag och Amanda fick simultan multiorgasm när jag i extas skicka detta till henne! Spelat sedan 1:an kom ut, 3:an not so much.
 
Jag kan dock säga er redan nu att jag och Amanda kommer tälta vid lanseringen. Vi kommer sedan att stationera oss i hennes soffa med hennes birdy och sträckspela i en vecka (överdrift?).
 
Amanda kommer börja plugga nu och när jag skicka dessa länkarna så skrev hon, och jag citerar: "
OH MY GOD, so fucking psyked. Kommer fan få IG i min kurs på grund av Sims!". Detta kommer bli kul.

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.
Posted by - Amanda

Hahaha.... herregud. Det är så sjukt. Önskar jag hade det nu så jag hann tröttna på det innan plugget börjar

Svar: HAHAHA, not gonna happen. Dem kommer låta dig lida med en massa dilemma under pluggtiden!
Lelix

2013-08-28 | 15:21:06

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: