Vecka, 35

CATEGORY | Daily
2013-08-28

Full rulle i början på denna veckan. Måndag morgon tog jag en välförtjänt sovmorgon och laga sedan Scones till frukost, Emma Toft style. Hon är en Hitler i köket, även över Skype. Jag kunde ju inte äta fyra stora Scones själv så jag sprang över till grannen och fika med sötnosarna på bilden nedan.
På kvällen körde jag ett hårt pass Zumba med Amanda och fick hjärtinfarkt när vi bestämde oss för att köra Spinning+ReShape dagen efter. Spinningen började 06.45 och slutade 07.15. Direkt efter kom ett ReShape-pass som är 20 min intensiv styrka och 10 min stretch. Behöver jag säga mer..? På bilden nedan kan ni se mina svullna ben som inte fungerade på en 30 min efteråt. Jag är en pussy.
Efter att ha vaknat på detta horribla sätt så tog jag mig en shoppingtur som plåster på såren. Gick och handla bootsen som ni hittar några inlägg bak (jag kommer lägga upp bild på dem sen!). Jag träffa Camilla och vi stack en runda till IKEA och åt. Hästköttbullar = Matkoma.
Jag rockade även min favorit-tröja från These Glory Days, jeans från Weekday, Klocka från Daniel Wellington, halsband från Carlings och väska från Royal Republiq.
That brings us to now. Vakna med halsont från helvetet. Inte lite te, MYCKET TE. Jag invigde även mina nya glas som jag tog med hem från IKEA igår. Diod heter dem (för er som undrar!).

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: