Morning starshine, the earth says hello

CATEGORY | Daily
2013-08-23

Sitter och avnjuter en frukost till Lindsay Lohans senaste intervju med Oprah. Hon verkar äntligen må bra. I'm so glad for her. Jag har alltid älskat Lindsay. Älskar att Lindsay alltid kunnat skämta på sin egen bekostnad och vetat med sig att hon gått igenom mycket och gjort många dumma val. Hon har en fantastisk självdistans. I like that.
 
Idag blir det en runda till stan och träffa Janiina som kommit hem från sitt jobb på Visions of the Sea. Under min vistelse i stan sa jag skälla på mitt gamla jobb på Stream som tydligen har ett massivt problem med att skicka ut viktiga papper, informera om viktig information och skicka ut en riktig lön. Fått fel lön tre månader i rad nu. Jag är grymt frustrerad och arg (som ni ser på bilden nedan..).
 
Senare ikväll blir det Zumba med Amanda och kanske en liten film efter det. Igår körde vi ett riktigt hårt rygg/biceps/mag-pass. Känns idag kan jag ju redan erkänna. Kommer komma en riktigt intensiv vecka samt månad nu. September är vit vilket innebär inget socker och ingen alkohol för mig och Amanda. Vi ska även köra pass hela nästa vecka.
 
Schema (träning) för nästnästa vecka.
2:a Sep - Måndag - Zumba
3:e Sep - Tisdag - Core 30 + Dance
4:e Sep - Onsdag - Powerpump
5:e Sep - Torsdag - Afrodance
6:e Sep - Fredag - Zumba
8:e Sep - Söndag - Just dance
 
Hur ska er fredag spenderas..? Let me know! 

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.
Posted by - Amanda

Vår cp-vecka är inte nästa vecka utan nästa igen :) Nästa vecka är som vanligt!

Svar: Will chng, thnks! ;)
Lelix

2013-08-23 | 15:30:12
Posted by - Fredrika

Felix, du är så gullig! Har börjat gå in på din blogg och hålla koll, så fina bilder och intressant läsning!

Svar: Haha, aw, tack! Tack så mycket, kära du! <3
Lelix

2013-08-28 | 15:00:05

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: