Asiantitties

CATEGORY | Daily
2013-08-20

Min klocka ringde 05.30. Behöver jag säga mer?! Finns nog ingen gång som kan toppa denna om hur mycket jag  ville köra mobilen rakt igenom mitt fönster. Men kl. 07.25 satte jag mig bakom ratten på Drive In och efter att ha varit en trafikfara i 60min så är jag rätt nöjd. 100 poäng för pensionärerna, plockat lite med huven idag.. haha, skämt åh sido..
 
Efter körlektionen träffa jag upp kära Emily för ett bröst/triceps-pass. Mina tuttar är svullna och überkänsliga. Inga 'nippletwists' idag, det blir i sådana fall pungspark i retur. Nu ska jag trycka i mig en burk tonfisk med avokado. Yum.
 
Så nu vet alla hur min produktiva tisdag sett ut. So long for now, assfaces! Puss!

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: