I, I, I workout

CATEGORY | I'm sexy and I know it
2013-09-11

Först idag på länge känner jag mig till ro, både i kropp och själ. Det var ett tag sedan jag kunde titta på mig själv i spegeln och på någon front faktiskt vara nöjd.
 
Sen jag sluta på Subway i februari har jag haft mycket svårt att känna mig bekväm i åtsittande kläder och jag har haft problem med hur min kropp burit upp plagg. Många tror inte att killar har problem eller bryr sig särskilt mycket om hur de ser ut i kläder eller hur deras kroppar är byggda.. FEL.
 
Jag har varit mycket smal och det var svårt att gå upp i muskler då min kropp åt både muskler och fett. I gymnasiet hade jag inga större problem då jag tyckte träning inte var alls kul. Jag brydde mig heller inte så särskilt mycket, jag hade rätt bra proportioner överlag. Jag var helt enkelt nöjd med min kropp.
 
Efter gymnasiet så var ju mitt första jobb på Subway. Det blev långa pass på sommaren och obekväma jobbtider vilket i sin tur resulterade i oregelbundna måltider och sömn på obestämda tider. Jag var okej med det men jag märkte även att jag börja gå upp i vikt. När jag sluta på Subway var jag inte alls lika smal. Tröjor satt fel, byxor passa inte över midja och häcken, min hållning var kass, jag var ständigt trött och min mage var ständigt svullen.
 
Jag har inte slängt så många tröjor innan. Vad jag än tog på mig så var där en 'putmage' och ingen bröstkorg. Jag såg undernärd ut. Idag har jag lyckats rota fram en gammal bild ifrån julas. Jag vet inte om ni kan se det men jag känner en stor skillnad. Nu tränar jag och Amanda 5-6 gånger i veckan och under september dricker vi ingen alkohol och äter inget onödigt socker.
Så nu motiverar min träning och äta rätt mer än någonsin. Vad motiverar er?

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: