Beautiful Creatures

CATEGORY | Daily
2013-03-07

Vaknade tidigt och fick en kick av produktivitet, innan kl. 8 hade jag redan lagat te, slängt alla sängkläderna i tvätten och fixat till mig. Hurtigt av mig. Jag ville bara skryta av mig lite. Känner mig stolt över denna insats som min hjärna var fullt på men min kropp vråla nej åt!

Hur som helst. Träffa min gamle chef. Drack en varm choklad, åt en cheeseburgare på O'Learys, shoppade loss på body shop och tog en cheesecake på Ebbas fik. Mysigt! Tack Emma! Jag rulla hem, bussen behövdes inte.

När jag kom hem fick jag paket (jag älskar paket, blir lite som den gula fisken i hitta nemo som är vrålkåt på bubblor) från adlibris, två fina böcker som jag beställt. The Last Song läste jag när den släpptes och jag blev totalt kär! Var oundvikligt att beställd hem den efter att ha lånat den X antal gånger av bibblan. Investering. Beautiful Creatures-serien har jag velat läsa sååååhäääär länge så utan att tveka beställde jag hem en. Samma veva som de släppte filmen. Lite dåligt av mig att se den innan jag läst boken!


THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: