Army of Me

CATEGORY | Daily
2013-06-29

Kände mig hurtig igår som åkte ner till Malmö, träffa bästisen och shoppa kläder med hans sambo, Fredrik. Jag behövde detta, jag behövde komma långt bort ifrån allt och bara strosa runt och njuta. Unna mig lite. Efter en dag i Malmö så kom jag hem till kära Amanda som hade gjort enormt goda kotletter med vitlökspotatis och andra godsaker. Hundarna fick givetvis sitta med och mysa. Just sittin' here, eatin' dinner with mah dawgs.

Som ni ser nedan blev det några överdelar från Army of Me, Suit och Kronstadt samt två par jeans från MTWTFSS WEEKDAY. Imorgon blir det jobb så efter en härlig dag av jag-har-städat-HELA-rummet-riktigt-jävla-ingående ska jag nog ta en tur ut till Väla och IKEA och spendera mer pengar. Vad har ni gjort i helgen..?
 

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.
Posted by - Amanda Backman

Duuude!!!

2013-07-01 | 10:49:18

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: