2013, part #1

CATEGORY | Daily
2013-07-18

Jag tänkte summera ihop lite av mitt 2013 i bilder, en liten 'so-far-story' för er läsare i brist på annat.
Jag spendera mycket tid hos Amanda och ibland passa vi hennes hund. Vi är lite bästisar i hemlighet.
Jag spendera mycket tid med mig själv och mina tankar vilket ledde till mat-terapi för att inte gå totalt mentalt galen.
Så fort solen kolla fram på våren så sola jag. Allt för vitamin D.
Mitt immunförsvar har varit mycket dåligt på grund av stress och därav har jag druckit te i massmängder.
Jag träffade nya kollegor på jobbet (Malin & Marie) och fann vänner i dem.
Marie och jag bakade, drack vin med hallon och analyserade situationer vi mötte i vardagen.
Vi spenderade många lediga sommarkvällar med vin, nachos och 'chit-chat'.
Jag och Amanda gjordes oss fina tillsammans för Sophies födelsedag.
En helg efter Sophies födelsdag så bjöd vi henne på middagen som vi gav henne i födelsedagspresent. Alla vi tre ÄLSKAR mat.
Och eftersom vi älskar mat så tog vi spontan-luncher ute ibland.
Ibland tog jag promenader i solen när jag hade tid till det.
En varm sommardag efter jobb firade vi pappas födelsedag på Sillen & Makrillen.
Efter lång tid av väntan åkte jag och Amanda och såg vår idol i Sthlm.
På resan upp till Sthlm tog vi bilder. På oss själva.
På flygplatsen åt vi frukost för 200kr. Vi klaga inte, jag hade matkoma hela resan upp och snarkade på planet.
Vi åt ute innan konserten.
Väl på konserten kunde vi inte sluta le.
Vi åt ständigt ute i Sthlm.
Efter Sthlm promenerade jag mycket ensam på kvällarna och kände mig avtrubbad. Jag ville tillbaka och känna storstadspulsen i hela kroppen.
Det blev ett projekt att komma ur sängen på morgonen.
Jag körde på 'shopping-terapi' och flytande kolhydrator med Fredrik.
Jag och Philip syndade och åt på cheesecake-factory. Det var himmelskt.
En kall sommarkväll körde jag och Marie på terapikväll med chips, dippa, vin och film.
När jag är ledig så solar jag naken i min trädgård med ett iskallt glas vin.
Efter en dag i solen så planerar jag grillmiddagar med vännerna.
Här är ett litet knyte av min skara vänner. Jag har fina vänner (upp-ner; Karl, Linnea, Joel, Philip & Fredrik).
Dagen efter grillingen blev jag medbjuden hem till Philips föräldrar för en fantastisk middag och myshäng i deras trädgårdslounge.
Vissa av mina vänner har asfina takloft som får min inredningspassion att expoldera av klimax.
Ibland blir man hembjuden till gamla vänner och finner gamla band som man knyter ihop igen.

Detta inlägget blev längre än tänkt. Njut av det, hata det, förstå mig, första mig inte alls. Give fucks or don't - I don't really care. Men om du vill får du mer än gärna droppa en kommentar.

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.
Posted by - lisawho

Omg all mat <3333

Svar: Är det inte fantastiskt?! <3
Lelix

2013-08-06 | 17:46:32
Website: http://lisawho.se/

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: