Can't take that away from me

CATEGORY | Not hungry, but bored - therefor I shall eat
2013-04-25

Nu har det gått alldeles för lång tid för att det ska vara okej! Ber om ursäkt, haft händerna fulla med träning, körkort och vännerna! Passade på att träffa alla extra mycket innan min utbildning på Expedia börja! 

Numera sitter jag på föreläsningar igen, 3 veckor av teoretisk utbildning sen 2 veckor av träning. Jag är glad att jag inte kommer sitta med 'telemarketing' utan 'telesupport', håll tummarna att jag klarar utbildningen och får sitta som agent för Expedia! Ursäkta om jag är kort, är helt slut efter första veckan, kanske för att jag har haft feber och halsont fram tills nu.. perfekt timing. Verkligen.

Jag får se om jag kan göra och skriva om något kul i helgen när jag är ledig och lite utvilad. Hur mår ni mina läsare, allt bra med er?

Apropå ingenting alls! Här kommer ett litet snabbt recept på en god kvällsmacka, jag var för trött för att laga kvällsmat. Enjoy!

1 portion
Smör
2 Pågen Lingongrova-mackor
Parmigiano Reggiano (efter eget tycke)
Prosciutto di Parma
En bit citron
En matsked honung

1. Koka vatten, lägg en bit citron i en mugg, häll i kokande vatten och en matsked honung, rör om.

2. Bre mackorna.

3. Riv önskad mängd ost på mackorna.

4. Lägg en skiva Parma-skinka på vardera macka.

Njut av detta tillsammans med en bra bok och lite musik.

 

THEY SEE ME ROLLIN'. I ATE THEM.

Name or alias:
Remember me!

Email (will not be published):

Website:

Comment: